DAPATKAN NOTA-NOTA SERTA SOALAN DAN SKEMA BIOLOGI DISINI - SILA KLIK

Saturday, April 10, 2010

David Beckham dan Identiti Keyahudiyannya

Amacam, penyokong-penyokong dan peminat-peminat setia David Beckham. apakah anda masih lagi tergila-gilakan pemain bolasepak England ini. Sudah tidak adakah lagi ustaz-ustaz, ulama-ulama, para sahabat nabi dan para Nabi dan Rasul yang menjadi idola anda sehinggakan anda menjadikan seorang Yahudi sebagai ikutan dan panduan hidup.



Gambar menunjukkan David Beckham semasa menghadiri upacara pengekebumian datuknya, Joe West di tanah perkuburan Golden Green, North London. Beckham hadir bersama isterinya Victoria Beckham sambil memakai yarmulk biru iaitu ketayap kecil orang Yahudi.

David Beckham adalah manusia pertama yang memulakan fesyen rambut seperti trojan yang menjadi ikutan ramai pelajar dan remaja Islam. Sedih bila memikirkan begitu terpengaruhnya remaja Islam dengan Yahudi ini. Bukankah Nabi Muhammad saw telah menunjukkan peribadi seorang Muslim baik dari segi akhlaknya hinggalah ke fesyen rambut saw. Mengapa manusia Yahudi ini juga yang menjadi ikutan.

Buat pelajar, remaja dan pemuda Islam yang masih dibuai dengan kedegilan dan tipu daya Yahudi, sedarlah sebelum cara hidup Yahudi menjadi darah daging.

No comments:

Post a Comment