DAPATKAN NOTA-NOTA SERTA SOALAN DAN SKEMA BIOLOGI DISINI - SILA KLIK

Sunday, December 26, 2010

Busana Muslimah Di Anugerah Skrin TV3 2010

Di dalam ISLAM, sopan sahaja tidak mencukupi. Membuka AURAT adalah HARAM keatas setiap muslimin dan muslimah. ISLAM tidak boleh diambil sedikit dan ditinggalkan sedikit. Sejak kecil lagi di sekolah agama rakyat (SRA) kita diajar HARAM maksudnya, perkara yang dibuat dapat DOSA dan jika ditinggalkan mendapat PAHALA.

Nie adalah iklan untuk majlis 'berkenaan',
Lihatlah gambar wanitanya yang tidak menutup aurat
.

Dengan kata lain menutup AURAT adalah WAJIB. WAJIB adalah perkara-perkara yang jika ditinggalkan maka dibalas DOSA oleh Allah swt.

Menerima 99% hukum Islam pun BOLEH dianggap KAFIR.Apatah lagi secara terang-terang melanggar perintah ALLAH SWT yang MEWAJIBKAN kita menutup AURAT.





Bukan hendak menghina dan mengaibkan sesiapa, apatah lagi menjatuhkan maruah. Tetapi sekadar menjalankan tugas sebagai seorang saudara SEISLAM.





Firman ALLH SWT didalm surah Al-Ikhlas "Demi masa. Sesungguhnya manusia itu didalam kerugian. Kecuali mereka yang beramal soleh. Dan berpesan-pesan dengan KEBENARAN. Serta berpesan-pesan dengan KESABARAN"






Sekadar untuk direnung dan difikirkan oleh remaja muslimin dan muslimat. Janganlah menjadikan golongan yang telah mendustakan HUKUM ALLAH sebagai ikutan dan disanjung. Ianya tiada nilai disisi ALLAH SWT biarpun idola anda itu memenangi 10 gelaran.




No comments:

Post a Comment